Projektowanie długopisów reklamowych?

Bardzo trudno jest znaleźć dobrego grafika. Wiele jest osób, które teoretycznie zajmują się projektowaniem graficznym, ale w rzeczywistości umieją zaprojektować tylko prosta grafikę, taką jak logo, czy tez jakiś baner na konto na mediach społecznościowych. Jednak innego rodzaju grafiki to już zupełnie coś innego. Weźmy takie gadżety z nadrukiem.

Projekt długopisu reklamowego

długopisy reklamoweSą to zazwyczaj bardzo małe formy użytkowe. Nie każde logo, czy nie każda nazwa firmy potrafi się zmieścić na takim małym formacie. Długopisy reklamowe to przecież bardzo małe przedmioty. Zmniejszenie czcionki nie zawsze pomaga, więc trzeba wiedzieć co w takim momencie możemy zrobić. Zmienić czcionkę? Skrócić napis reklamowy? A może zrobić napis w inną stronę, na przykład nie wzdłuż długopisu, tylko spiralnie zakręcony wokół niego. Gadżety reklamowe bywają jednak także więcej. Mamy torby reklamowe, notesy, podkładki biurowe, czy inne. Wtedy musimy stosownie powiększyć wszystkie napisy, tak żeby były one widoczne. Nie mogą być umieszczone jaką minimalną czcionką w dolnym rogu, ale też nie powinny zajmować całej wielkości danego przedmiotu. Dodatkową trudność na pewno będą sprawiały eko gadżety, ponieważ nadruk an nich robiony jest inny, niż wszystkie. Nie mamy tam wykorzystanego plastiku, czy innego tworzywa sztucznego, ale drewno, len, czy korek, który będzie się inaczej zachowywał podczas nadrukowywania na nim napisów.

Musimy dobrze poznać dany materiał, zanim zaczniemy go wykorzystywać, żeby później unikać wpadki, związanej z przekazaniem klientowi wadliwego produktu. Zatem projektowanie graficzne gadżetów reklamowych jest trudne.