Lada promocyjna na targach szkolnych

Podjęcie decyzji o wyborze liceum, technikum, zawodówki, czy szkoły wyżej jest bardzo trudne. Młodzi ludzie często nie wiedzą czego chcą, nie wiedzą jakimi kryteriami się kierować, jaki kierunek jest dla nich najlepszy. Dlatego też bardzo chętnie odwiedzają różnego rodzaju targi szkolne, organizowane w wielu miastach kraju.

Jak prezentuje się lada promocyjna?

Lada promocyjnaNa takich targach wystawiają się nie tylko szkoły z regionu, ale nawet z całego kraju. Wszystko po to, by przyciągnąć jak najwięcej osób do konkretnej placówki edukacyjnej. Jednak, żeby szkoła była dobrze zaprezentowana to przyda się dobra mała lada promocyjna czy stoisko targowe oraz oczywiście dobra obsługa. Takie stoisko i lada są bardzo przydatne. Można na nich wyłożyć ulotki i foldery reklamowe szkoły, wystawić zachęcające darmowe drobiazgi np. krówki z logo, jak również obsłużyć przyszłych uczniów. Mała lada promocyjna nie zajmie dużo miejsca, jednak będzie wystarczająco duża, żeby pomieścić akcesoria marketingowe. Lada najczęściej jest biała, ponieważ ten kolor jest uniwersalny, nie odwraca uwagi. Najważniejsze jest to, by lada promocyjna była stabilna i wygodna w użytkowaniu. Za obsługa lady stawia się ścianki tekstylne, roll upy, czy wiesza banery z nazwą szkoły. Dzięki temu nazwa jest widoczna, a nie zajmuje się miejsca przy ladzie.

Lada promocyjnaDobrym rozwiązaniem jest też zakup stojących regałów metalowych, na których kładzione będą ulotki i foldery reklamowe. Jeśli nie ma miejsca na regał to można wykorzystać małe pojemniki czy stojaki stawiane na ladzie promocyjnej. To lepsze rozwiązanie niż kładzenie ulotek na stosikach, bo z czasem się one pomieszają, pogniotą i trudno będzie się w nich połapać. Zawsze przy okazji takich targów dobrze jest zamowić różne gadżety promocyjne. Najczęściej są to małe rzeczy, takie jak wspomniane krówki z logo szkoły, długopisy, ołówki, notesiki z papieru z recyklingu, smycze na klucze, czy breloczki. Każdy gratis jest korzystny, ponieważ ludzie po nie chętnie sięgają, szczególnie jak jest to coś praktycznego. A nie kosztują one dużo, zatem szkoła nie straci na ich wykonaniu. Gadżety, które nie zostaną rozdane mogą zostać wykorzystane przez pracowników szkoły, czy też zostaną przekazane do puli na następne targi szkolne.

Zdecydowanie każda placówka edukacyjna, nawet taka o dobrej renomie, powinna brać udział w takich targach. Zawsze to tania i skuteczna metoda na pokazanie się, zaprezentowanie swojej oferty, bezpośredni kontakt z potencjalnymi uczniami. Koszt ,,wystawienia się” jest niewielki w stosunku do możliwych zysków.