Reklama zewnętrzna jest standardową formą reklamy, która przynosi o wiele lepsze efekty niż na przykład rozdawanie ulotek. Dlaczego? Dlatego, że tego typu reklama nie jest kierowana do konkretnego targetu – zauważy ją każdy przechodzień. Dzięki temu zwiększamy szansę na to, że przypadkowa osoba będzie zainteresowana naszą ofertą, która podawana jej jest w sposób nienachalny.
Zalety reklamy wielkoformatowej i mobilnej
Ulotki mają ten minus, iż muszą być wręczane – a nie każdy to lubi i większość osób traktuje ulotkę reklamową jak odpadek, który muszą po prostu za osobę rozdającą wyrzucić do kosza. Mało kto w ogóle zagłębia się w treść, jaka znajduje się na takiej ulotce. Zaś reklama wielkoformatowa? Idąc ulicami Szczecina, nasz wzrok błądzi po różnych miejscach – z pewnością zahaczy też o ściany budynków, jeżeli tylko dostrzeżemy na nich kolorową, przyciągającą oko reklamę. Jeśli do tego dodamy chwytliwe hasło reklamowe – efekt zapamiętania reklamującej się firmy jest pewny! Dlatego jeżeli chcemy, aby najlepsza reklama w Szczecinie należała właśnie do naszej firmy, wybierzmy dobrą agencję reklamową, która przygotuje dla nas reklamę wielkoformatową od podstaw. W pierwszym kroku zatem zatrudnieni w agencji copywriterzy wymyślą dobre, łatwe do zapamiętania hasło reklamowe, do którego graficy stworzą atrakcyjną, zwracającą uwagę grafikę.
Całość będzie spójna – ta harmonia jest zaletą, bowiem sprawia, że o wiele przyjemniej patrzy nam się na dany obiekt aniżeli miałby przedstawiać chaos. Dlatego dopracowanie do perfekcji reklamy wielkoformatowej jest podstawą. Ale oczywiście działań marketingowych w Szczecinie nie powinniśmy kończyć tylko na tym nośniku. Możemy zdecydować się także na mniejsze banery reklamowe, które możemy rozwiesić w wielu miejscach w całym mieście. Dobrym wyborem jest także reklama na samochodzie – obecnie folie, na których wykonuje się nadruki, charakteryzuje najwyższa jakość i odporność na negatywne czynniki środowiskowe, dlatego taka reklama może spełniać swoją rolę przez naprawdę długi czas. Jeżeli dużo i często przemieszczamy się samochodem, taka reklama mobilna to idealny sposób na nienachalne pokazanie logo swojej firmy w przeróżnych miejscach na terenie całego Szczecina czy także i poza nim.
Jak widać, jeśli chodzi o szczecińską reklamę zewnętrzną, wybór mamy naprawdę szeroki. A to jeszcze nie wszystko. Możemy bowiem zdecydować się także na plakaty czy na stworzenie własnych gadżetów reklamowych, które będziemy wręczać potencjalnym klientom podczas organizowanych akcji promocyjnych.