Małe przypinki reklamowe – dobrą promocją firmy

Istnieje powszechne przekonanie, że reklama jest dźwignią handlu, dlatego też zwłaszcza duże firmy nie szczędzą na nią pieniędzy. Wydawać by się mogło, że sprawdzoną receptą na sukces jest ogłoszenie w Internecie, jednak równie dobry, a zarazem niebanalny sposób stanowią przypinki reklamowe.

Małe przypinki dla klientów

przypinki reklamowePowracają one do łask i cieszą się coraz większą popularnością, o czym przede wszystkim decyduje ich subtelność. Firmy coraz częściej decydują się, aby do promocji swojej marki wykorzystać przypinki. Dzieje się tak za sprawą tego, że współcześnie dominuje kultura obrazkowa, a większość osób jest wzrokowcami – łatwiej zapamiętuje to, co widzi. Ponadto szybciej przyswaja się nazwę firmy, gdy można połączyć ją z jakimś elementem graficznym. Przypinki mogą stanowić nieodłączny element stroju pracownika, dzięki czemu będą niebanalną formą promocji marki. Ze względu na swoją funkcjonalność świetnie sprawdzą się jako element ozdobny butonierki, ale również można przypiąć je do płaszcza czy kardiganu. Przypinki mogą również upamiętniać ważne wydarzenia firmowe takie, jak jubileusz otwarcia zakładu pracy. Ponadto małe przypinki reklamowe od producenta mogą być miłym akcentem dla klientów, którzy właśnie dzięki nim będą pamiętać o firmie. Ze względu na swój rozmiar nie zajmują one zbyt dużo miejsca nawet w małej torebce, a ich dodatkowym atutem jest fakt, iż trudniej jest je zagubić niż wizytówkę.

przypinki reklamowePoza tym lepiej sprawdzają się w roli gadżetu niż np. parasol, który zabiera tylko miejsce w szafie. Firmy mają możliwość całkowitej personalizacji swojej przypinki reklamowej – począwszy od grafiki, a skończywszy na rozmiarze. Oczywiście, najlepiej sprawdzą się te, których średnica nie przekracza 38 milimetrów. Dzięki temu reklama nie jest zbyt nachalna i wyróżnia się spośród tradycyjnych form promocji. Ponadto niebywały atut przypinek stanowi to, że kosztują niewiele. Ich cena waha się w granicach od kilkudziesięciu groszy do kilku złotych za sztukę i jest zależna od rozmiaru. Dodatkowo przypinki odznaczają się trwałością, ponieważ wykonywane są z aluminium, a folia UV zabezpiecza grafikę przed uszkodzeniem. Zazwyczaj posiadają agrafkę, dzięki czemu charakteryzuje je szybkość i łatwość przypinania.

Małe przypinki stanowią oryginalną formę reklamy i pomagają w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy. Dzięki temu, że zazwyczaj zawierają logotypy przedsiębiorstwa, mogą być rozdawane jako upominki dla klientów. Jest to zarazem szybki i skuteczny sposób na promocję własnej marki, który wyróżnia forma przekazu. Ponadto przypinki mogą stanowić dopełnienie wizerunku pracowników poprzez umieszczenie ich w stroju służbowym.