Polecane aplikacje podsłuchowe

W sprzedaży było całe mnóstwo aplikacji monitorujących połączenia telefoniczne, i często zdarzało się, iż agencje detektywistyczne i funkcjonariusze spędzali bardzo wiele czasu nad wyborem najlepszego programu. Bardzo często okazywało się bowiem, iż aplikacje pochodzące nawet od sprawdzonych producentów nie działały dobrze na wszystkich systemach operacyjnych, z racji przeznaczenia do jednej konkretnej ich iteracji.

Uniwersalna aplikacja podsłuchowa

rekomendowany podsłuch w telefonieNiektóre agencje detektywistyczne preferowały użytkowanie kilku różnych programów, dopasowując aplikację do telefonu, który miał być objęty nadzorem. Jednak nie było to idealnym rozwiązaniem, gdyż często wymagało to wielu prób instalacji, zwłaszcza jeśli detektyw nie posiadał informacji o systemie operacyjnym, działającym na urządzeniu. Najbardziej rekomendowany podsłuch w telefonie był jednak aplikacją całkowicie uniwersalną, działającą na większości obecnie stosowanych systemów operacyjnych, bez względu na ich wersje czy nawet zabezpieczenia. Aplikacja ta dopiero od niedawna została wprowadzona do użytku, i bardzo szybko prześcignęła niemal wszystkie dotychczasowo używane programy pod względem nie tylko możliwości, ale również i stabilności działania. Była ona bowiem napisana tak, by działać niezależnie od systemu operacyjnego, funkcjonując jako autonomiczny program, nie obsługiwany przez owy system i nie rozpoznawany przez żadne aplikacje działające na nim. Nie był on również w żaden sposób rozpoznawalny jako szkodliwa aplikacja czy wirus komputerowy, głównie ze względu pracy poza zasięgiem widoczności programów antywirusowych. Mógł być on więc używany zarówno na nowoczesnych urządzeniach przenośnych jak i na starszych modelach telefonów z taką samą skutecznością, a szansa iż zostanie on zauważony i usunięty była bardzo niewielka.

Próby skasowania aplikacji z telefonu wymagały bowiem dostępu do pamięci wewnętrznej telefonu, a takowa była możliwa tylko dzięki zastosowaniu programów komputerowych, udostępnianych wyłącznie serwisom telefonicznym przez producentów urządzeń. Podsłuch był więc niemal niewykrywalny, co przekładało się bardzo pozytywnie na efekty monitorowania urządzenia i możliwość pozyskania informacji poprzez aktywne nasłuchiwanie przeprowadzanych rozmów.