Programy lojalnościowe dla klientów i zwiększenie efektywności stacji radiowej

Od jakiegoś czasu zawsze zastanawiałam się nad zwiększeniem efektywności stacji radiowej w której pracowałam. Wiedziałam, że mam wielki talent do planowania. Jako kierunek studiów wybrałam zarządzanie na bardzo dobrej uczelni w stolicy.

Radiowe programy lojalnościowe dla klientów

Tam moja nauka nie poszła w las. Szybko nabywałem wszelkie możliwe predyspozycje i umiejętności. Wiedziałam jak powinno się kierować daną przedsiębiorczością aby uzyskać sukces. Od razu znalazłam zatrudnienie w bardzo znanej stacji radiowej. Moim zadaniem były tak naprawdę działania marketingowe, koordynacja zespoły oraz ciągłe zwiększanie naszej efektywności. To była moja prawdziwa pasja i czułam się jak ryba w wodzie. Pewnego dnia dowiedziałam się, że istnieją programy lojalnościowe dla klientów i można się na tym wzbogacić. Okazało się, że ten sposób jest bardzo innowacyjny i można na nim wiele zyskać. Po rozmowie z szefem dał mi wolną rękę. Także bardzo zastanawiały mnie aplikacje konkursowe. One zachęcały potencjalnego odbiorcę do jeszcze szybszego udziału w różnego rodzaju eventach organizowanych przez daną przedsiębiorczość. Moim zdaniem było to coś bardzo korzystnego. Ja w pewnym momencie zastanawiałam się czy wprowadzić loterie online. Jednak stwierdziłam, że zarządzając radiem mamy dużo szersze możliwości i warto wykorzystać ten potencjał. W efekcie powstały u nas loterie sms. Był to konkurs na którym słuchacze musieli odpowiedzieć na pytania i wygrać kwotę pieniędzy.

Wszystko się idealnie składało. Nie wiedziałam, że z tego można mieć aż tak wielki zarobek. Na początku musieliśmy jednak załatwić sobie bardzo dobrego prezentera, który zna wszelkie techniki skutecznej perswazji.